Vill du veta vad en säkerhetsutrustning skulle kosta?

Fyll i vad du önskar här

RÄKNA UT PRIS HÄR!

0$

Tack, vi återkommer snarast med kostnadsförslag!

Vad har ni för typ av företag/verksamhet?






Du måste välja ett alternativ

Nästa

Hur många anställda har ni?





Du måste välja ett alternativ

Nästa

Har ni en säkerhetslösning i dagsläget?



Du måste välja ett alternativ

Nästa

Vad för slags säkerhetslösning?



















Du måste välja ett alternativ

Nästa

Ligger er verksamhet inuti eller utanför ett centrum/en galleria?



Du måste välja ett alternativ

Nästa

Hur stor är eran lokal?




Du måste välja ett alternativ

Nästa

Vad för typ av skydd är ni ute efter?



















Du måste välja ett alternativ

Nästa

Genom att klicka på knappen accepterar du vår integritetspolicy.

Summary

BeskrivningInformation

MOT EN SÄKRARE VERKSAMHET!

Vill du veta vad en säkerhetsutrustning skulle kosta?

Jobba hos oss

Vill du utvecklas i ett växande företag inom säkerhetsbranschen? Gillar du utmaningar? Får ansvar dig att bli motiverad? Ser du förändringar som en möjlighet? Välkommen till oss på SafeGuard!

SafeGuard ger dig möjlighet att ta ansvar och växa i företaget. Det finns alltid plats hos oss för fler medarbetare som är drivna, ärliga, hjälpsamma och gillar utmaningar. För oss och våra kunder är säkerhet väldigt viktigt och vi gör allt för att få en nöjd kund genom respektfullt och professionellt bemötande.

Har du några frågor så kontakta oss på 08-558 038 11 eller skicka in ditt CV. Välkomna till oss på SafeGuard!

Är du våran nya medarbetare? Skicka in ditt CV och personligt brev redan idag så kontaktar vi dig. Välkommen in med din ansökan!

Ladda upp ditt CV här



Telephone number*




By clicking on this button you accept our Privacy Policy

Ekonomiadministratör

Vi söker nu efter en ekonomiadministratör som vill arbeta
100 %. Tjänsten beräknas starta omgående och är en tillsvidareanställning

Urval och intervjuer sker löpande för denna tjänst så tveka inte, skicka in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

På vår ekonomiavdelning ser vi till att rätt siffror hamnar på rätt plats, att vi betalar och får betalt i tid och att allt är i sin ordning, därför är du en viktig pusselbit i vår verksamhet. I denna roll så arbetar du med leverantörsreskontra. Du arbetar självständigt med avstämning samt förberedelse till redovisningsbyrån. Du administrerar utbetalningar, utför internt och externt utredningsarbete, hanterar inkasso och påminnelsehantering samt månads- och årsbokslut.

Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter som exempelvis att föra protokoll vid möten, hantera kallelser och handlingar samt göra beställningar. Det ingår i dina arbetsuppgifter att sköta fakturering och kontering av leverantörsfakturor. Du kommer även att arbeta med budgetering, rapportering, löner samt delta vid bokslutsarbete.

Vem är du?

Som person är du lyhörd, kommunikativ, kvalitetsmedveten, strukturerad, och duktig på att planera ditt arbete. Du har en god förmåga att arbeta självständigt, är noggrann och tar ansvar för ditt arbete. Vidare så bör du tycka om att arbeta i ett högt tempo och trivs när det händer saker och kan hantera många bollar i luften. Hos oss på SafeGuard kommer du bli spindeln i nätet.

Då arbetet innebär mycket kund- och leverantörs kontakt är det viktigt att du trivs med det och att du är service- och lösningsinriktad person. För denna rekrytering så lägger vi stor fokus på dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen som ekonomiadministratör är det viktigt att du är både hjälpsam och prestigelös. Du måste ha lätt för att samarbeta och ha god kommunikationsförmåga med samtliga delar av organisationen.

Vi söker dig som har några års erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning och leverantörsreskontra. Du har en god förmåga att skriva och hantera olika IT-system.

Du har studerat ekonomi och det är meriterande om du har arbetat i fakturasystemet Fortnox.

Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska.

Vi erbjuder

En fantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Där vi har roligt på jobbet och där vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet.

Du blir en del av ett kompetent, trevligt och engagerat gäng på ett företag där vi alltid har nära till skratt och sätter våra kollegor, kunder och leverantörer i fokus.

Om verksamheten

Vi på SafeGuard tar ett helhetsgrepp om kundens säkerhet som omfattar allt från rätt val av produkt till kontinuerlig service och snabba utryckningar i skarpt läge. Sedan starten 2011 har vi hunnit bli ett av Stockholms ledande säkerhetsföretag.

Vi erbjuder våra kunder smarta lösningar inom bland annat kameraövervakning, larm, jalusi, passersystem och många fler produkter och tjänster.

Vi hjälper allt från mindre företag till stora koncerner med trygga, smarta helhetslösningar inom säkerhet där inget lämnas åt slumpen.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att skicka in er ansökan.

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Lön: Baserad på erfarenhet + provision

Kontakt: info@safeguard.se

Skapa karriär inom sälj

Vi på SafeGuard tar ett helhetsgrepp om våra kunders säkerhet som omfattar allt från rätt val av produkt till kontinuerlig service och snabba utryckningar i skarpt läge. Sedan starten 2011 har vi hunnit bli ett av Stockholms ledande säkerhetsföretag. Vi hjälper allt från mindre företag till stora kedjor och koncerner med trygga, smarta helhetslösningar där inget lämnas åt slumpen.

Skapa en karriär i vårt nya Direct Sales Team

SafeGuard fortsätter att växa och söker dig som vill växa tillsammans med oss.

Vill du jobba med marknadsledande produkter i en bransch med ständigt ökad efterfrågan?

Vi söker nu 3 säljare till Stockholm till vårt nya Direct Sales Team.

Är du den vi söker?

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären och söker en ny utmaning. Det du gjort tidigare i karriären är av mindre vikt, det viktigaste är vad du vill med din framtid.

 

Är du driven och målmedveten så hjälper vi dig att skapa en karriär och lyckas inom försäljning.

Vi ser gärna både kvinnliga och manliga sökande.

Vi erbjuder dig:

  • Safeguard Business Academy: en förstklassig säljutbildning där du lär dig alla grunderna i försäljning både teoretiskt och praktiskt. Utbildningen är helt kostnadsfri för våra anställda och pågår parallellt med ditt heltidsjobb under hela ditt första år som anställd.
  •  Karriär: Goda möjligheter att utvecklas inom företaget. Hos oss får du möjligheten av utvecklas till tex Teamleader eller Filialchef.
  •  En härlig arbetsplats med kompetenta kollegor.
  •  Säljtävlingar och andra företagsaktiviteter.
  • Ett jobb med stor frihet, Det är du själv som avgör hur långt du vill nå i karriären.

Personliga egenskaper: För oss är din personlighet det viktigaste. Vilja, envishet och nyfikenhet är tre egenskaper som vi värderar högt. Tidigare erfarenhet av försäljning är inget krav, vi kommer att lära dig allt du behöver veta för att kunna hjälpa våra kunder.

Arbetsbeskrivning: Arbetet sker självständigt ute på fält men du kommer ingå i vårt Direct Sales Team, där kommer du få ta hand om befintliga kunder i ditt distrikt men ditt fokus kommer att ligga på att bearbeta nya kunder. Du kommer jobba självständigt med hela säljprocessen från start till avslut. Ditt arbete gå ut på att presentera och sälja våra tjänster och produkter till företag. Du kommer jobba med larm och kamerasystem.

 

  • Fast lön plus HÖG provision.
  • Fri telefon

Har du frågor gällande tjänsten vänligen kontakta Mattias Idris 08-40022833 Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan.

Larmtekniker / larminstallatör

SafeGuard Sweden AB är ett modernt säkerhetsföretag och är en utav Securitas största samarbetspartner i Stockholm.

Vi säljer, installerar och utför service på larm, kameraövervakning, passersystem, dimgeneratorer, lås och jalusier till företag.
Med mer än 2000 nöjda kunder och över 20 års erfarenhet inom säkerhetsbranschen, är vi på SafeGuard självsäkra med att vi är den bästa säkerhetsleverantören för dig.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som larmtekniker är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att installera nya säkerhetssystem samt utföra service- & underhållsarbeten på befintliga enheter. Varje vecka har du ett möte med Chefsteknikern där ni planerar in kommande installationer och service arbeten.

För att passa den profil vi söker behöver du vara välorganiserad, serviceinriktad, ha ett professionellt bemötande, disciplinerade nog att sköta ditt eget schema och du måste ha utbildning och minst 2 års erfarenhet inom larm- och kameraövervakningsinstallationer.

SafeGuard kan erbjuda dig ett fantastiskt team som du kan känna dig bekväm och säker med från start. Vi strävar efter hög trivsel och respekt för varandra och våra kunder. Som medarbetare måste du trivas med att arbeta i team och bidra till fortsatt utveckling.

 

Krav

  • Relevant utbildning inom svagström eller nätverksteknik, exempelvis gymnasieexamen inom el-och energiprogrammet
  • Minst 2 års erfarenhet vid installation av säkerhetssystem
  • Goda datakunskaper
  • Ha goda språkkunskaper inom svenska och engelska
  • B-körkort
  • Straffri (utdrag ur brottsregistret krävs vid anställning)

Vid start får du arbetskläder, företagstelefon, dator och en tjänstebil

Om du känner att denna tjänst är något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

 

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Lön: Baserad på erfarenhet

Kontakt: info@safeguard.se

Mekanisk säkerhetsmontör

SafeGuard Sweden AB startades 2011 i Midsommarkransen söder om Stockholm och är idag en utav Stockholms största leverantörer av säkerhetslösningar.

SafeGuard är en utav Securitas största samarbetspartner i Stockholm och vi säljer, installerar och utför service på larm, kameraövervakning, passersystem, dimgeneratorer, lås och jalusier till företag. Med mer än 2000 nöjda kunder och över 20 års erfarenhet inom säkerhetsbranschen, är vi på SafeGuard självsäkra med att vi är den bästa säkerhetsleverantören för dig.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som mekanisk säkerhetsmontör ansvarar du för att montörsarbetet blir snyggt genomfört och följer upp de olika uppdragen. Varje vecka har du ett möte med chefs montör inför kommande installationsjobb. Du kommer arbeta mot företagskunder i Stor-Stockholm med att montera mekanisksäkerhet så som, jalusier, aluminium-& glaspartier och säkerhetsdörrar mm.

För att passa den profil vi söker behöver du vara välorganiserad, ha ett professionellt bemötande, ha erfarenhet inom hantverkarbranschen och minst 2 års erfarenhet av att vara montör. Meritirerande om du redan jobbat som säkerhetsmontör och stort plus om du har ett upparbetat kontaktnät och är teknikintresserad.

SafeGuard kan erbjuda dig ett fantastiskt team som du kan känna dig bekväm och säker med från start. Vi strävar efter hög trivsel och respekt för varandra och våra kunder. Som medarbetare måste du trivas med att arbeta i team och bidra till fortsatt utveckling.

 

Krav

  • Minst 2 års erfarenhet som montör
  • Goda datakunskaper
  • Ha goda språkkunskaper inom svenska (merit om du kan fler språk)
  • B-körkort
  • Straffri (utdrag ur brottsregistret krävs vid anställning)

 

Vid start får du företagstelefon, arbetskläder och en arbetsbil.

Om du känner att denna tjänst är något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

 

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Lön: Baserad på erfarenhet

Kontakt: info@safeguard.se

Utesäljare larm och säkerhet

SafeGuard Sweden AB är ett modernt säkerhetsföretag och är en utav Securitas största samarbetspartner i Stockholm.

Vi säljer, installerar och utför service på larm, kameraövervakning, passersystem, dimgeneratorer, lås och jalusier till företag.
Med mer än 2000 nöjda kunder och över 20 års erfarenhet inom säkerhetsbranschen, är vi på SafeGuard självsäkra med att vi är den bästa säkerhetsleverantören för dig.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som utesäljare ansvarar du för hela säljprocessen, du gör kundanalyser och kundbesök, anpassade lösningar samt genomför och följer upp de olika uppdragen. Varje vecka har du ett möte med Teamleader och säljare där ni går igenom allt inför kommande vecka. Du kommer arbeta mot företagskunder i Stor-Stockholm med larm och säkerhet som, inbrottslarm, kamerasystem och passersystem mm.

För att passa den profil vi söker behöver du vara välorganiserad, ha ett professionellt bemötande, disciplinerade nog att sköta ditt eget schema och minst 2 års erfarenhet av att vara utesäljare inom larm och säkerhet. Stort plus om du redan har ett upparbetat kontaktnät och är teknikintresserad.

Då tempot är högt är det viktigt att du arbetar målinriktat med flera kundbesök per vecka och att du drivs av att leverera resultat. Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.

SafeGuard kan erbjuda dig ett fantastiskt team som du kan känna dig bekväm och säker med från start. Vi strävar efter hög trivsel och respekt för varandra och våra kunder. Som medarbetare måste du trivas med att arbeta i team och bidra till fortsatt utveckling.

 

Krav

  • Kan hantera hela säljprocessen från kundkontakt till avslut
  • Minst 2 års erfarenhet som utesäljare inom larm och säkerhet
  • Goda datakunskaper
  • Ha goda språkkunskaper inom svenska och engelska (merit om du kan fler språk)
  • B-körkort
  • Straffri (utdrag ur brottsregistret krävs vid anställning)

Vid start får du företagstelefon, dator och en tjänstebil

Om du känner att denna tjänst är något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

 

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Lön: Baserad på erfarenhet + provision

Kontakt: info@safeguard.se

Utesäljare aluminium- och glaspartier, rulljalusi mm

SafeGuard Sweden AB är ett modernt säkerhetsföretag och är en utav Securitas största samarbetspartner i Stockholm.

Vi säljer, installerar och utför service på larm, kameraövervakning, passersystem, dimgeneratorer, lås och jalusier till företag.
Med mer än 2000 nöjda kunder och över 20 års erfarenhet inom säkerhetsbranschen, är vi på SafeGuard självsäkra med att vi är den bästa säkerhetsleverantören för dig.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som utesäljare ansvarar du för hela säljprocessen, du gör kundanalyser och kundbesök, anpassade lösningar samt genomför och följer upp de olika uppdragen. Varje vecka har du ett möte med Teamleader och säljare där ni, tillsammans med ekonomiavdelningen, går igenom allt inför kommande vecka. Du kommer arbeta mot företagskunder i Stor-Stockholm med mekanisksäkerhet så som, jalusier, aluminium-& glaspartier och säkerhetsdörrar mm.

För att passa den profil vi söker behöver du vara välorganiserad, ha ett professionellt bemötande, disciplinerade nog att sköta ditt eget schema och minst 2 års erfarenhet av att vara utesäljare inom mekanisksäkerhet. Stort plus om du redan har ett upparbetat kontaktnät och är säkerhetsintresserad.

Då tempot är högt är det viktigt att du arbetar målinriktat med flera kundbesök per vecka och att du drivs av att leverera resultat. Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.

SafeGuard kan erbjuda dig ett fantastiskt team som du kan känna dig bekväm och säker med från start. Vi strävar efter hög trivsel och respekt för varandra och våra kunder. Som medarbetare måste du trivas med att arbeta i team och bidra till fortsatt utveckling.

 

Krav

  • Kan hantera hela säljprocessen från kundkontakt till avslut
  • Minst 2 års erfarenhet som utesäljare inom mekanisksäkerhet
  • Goda datakunskaper
  • Ha goda språkkunskaper inom svenska och engelska (merit om du kan fler språk)
  • B-körkort
  • Straffri (utdrag ur brottsregistret krävs vid anställning)

Vid start får du företagstelefon, dator och en tjänstebil

Om du känner att denna tjänst är något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

 

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Lön: Baserad på erfarenhet + provision

Kontakt: info@safeguard.se

Utesäljare brandsäkerhet

SafeGuard Sweden AB är ett modernt säkerhetsföretag och är en utav Securitas största samarbetspartner i Stockholm.

Vi säljer, installerar och utför service på larm, kameraövervakning, passersystem, dimgeneratorer, lås och jalusier till företag.
Med mer än 2000 nöjda kunder och över 20 års erfarenhet inom säkerhetsbranschen, är vi på SafeGuard självsäkra med att vi är den bästa säkerhetsleverantören för dig.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som utesäljare ansvarar du för hela säljprocessen, du gör kundanalyser och kundbesök, anpassade lösningar samt genomför och följer upp de olika uppdragen. Varje vecka har du ett möte med Teamleader och säljare där ni, tillsammans med ekonomiavdelningen, går igenom allt inför kommande vecka. Du kommer arbeta mot företagskunder i Stor-Stockholm med brandsäkerhetslösningar, som brandsläckare, utrymningslarm och första-hjälpen kit.

För att passa den profil vi söker behöver du vara välorganiserad, ha ett professionellt bemötande, disciplinerade nog att sköta ditt eget schema och minst 2 års erfarenhet av att vara utesäljare inom brandsäkerhet. Stort plus om du redan har ett upparbetat kontaktnät och är säkerhetsintresserad.

Då tempot är högt är det viktigt att du arbetar målinriktat med flera kundbesök per vecka och att du drivs av att leverera resultat. Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.

SafeGuard kan erbjuda dig ett fantastiskt team som du kan känna dig bekväm och säker med från start. Vi strävar efter hög trivsel och respekt för varandra och våra kunder. Som medarbetare måste du trivas med att arbeta i team och bidra till fortsatt utveckling.

 

Krav

  • Kan hantera hela säljprocessen från kundkontakt till avslut
  • Minst 2 års erfarenhet som utesäljare inom brandsäkerhet
  • Goda datakunskaper
  • Ha goda språkkunskaper inom svenska och engelska
  • B-körkort
  • Straffri (utdrag ur brottsregistret krävs vid anställning)

Vid start får du företagstelefon, dator och en tjänstebil

Om du känner att denna tjänst är något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

 

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Lön: Baserad på erfarenhet + provision

Kontakt: info@safeguard.se

Mötesbokare

SafeGuard Sweden AB startades 2011 i Midsommarkransen söder om Stockholm och är idag en utav Stockholms största leverantörer av säkerhetslösningar.

SafeGuard är en utav Securitas största samarbetspartner i Stockholm och vi säljer, installerar och utför service på larm, kameraövervakning, passersystem, dimgeneratorer, lås och jalusier till företag. Med mer än 2000 nöjda kunder och över 20 års erfarenhet inom säkerhetsbranschen, är vi på SafeGuard självsäkra med att vi är den bästa säkerhetsleverantören för dig.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som mötesbokare arbetar du med att avlasta utesäljarna med mötesbokningar hos potentiella kunder. Du har en stor roll med att öka försäljningen i företaget. Varje vecka har du ett möte med Teamleader och säljare där ni går igenom allt inför kommande vecka. Du kommer arbeta mot företagskunder i Stor-Stockholm.

För att passa den profil vi söker behöver du vara social, välorganiserad, ha ett professionellt bemötande, målmedveten samt att vilja utvecklas och växa inom företaget. Ett plus om du redan har jobbat med mötesbokning eller telefonförsäljning.

Då tempot är högt är det viktigt att du arbetar målinriktat med flera mötesbokningar per vecka och att du drivs av att leverera resultat. Vi kommer lägga stor vikt vid din personliga lämplighet.

SafeGuard kan erbjuda dig ett fantastiskt team som du kan känna dig bekväm och säker med från start. Vi strävar efter hög trivsel och respekt för varandra och våra kunder. Som medarbetare måste du trivas med att arbeta i team och bidra till fortsatt utveckling. Hos oss på SafeGuard har du stora möjligheter att kunna klättra inom organisationen och den enda som sätter gränser är du själv.

 

Krav

  • Goda datakunskaper
  • Ha goda språkkunskaper inom svenska och engelska (merit om du kan fler språk)
  • Straffri (utdrag ur brottsregistret krävs vid anställning)

 

Om du känner att denna tjänst är något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

 

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Lön: Efter vår attraktiva lönemodell

Kontakt: info@safeguard.se

« Jag är jätte nöjd med samarbetet med SafeGuard! Har anlitat SafeGuard för alla våra larmväskor som vi har på våra byggställningar »

Gille Sabovic / Gilles Byggställningar

« Det är skönt att jobba med SafeGuard! De är smidiga och löser det mesta på en gång. Jag brukar känna på mig direkt om ett företag är seriöst eller inte och mitt första positiva intryck av SafeGuard håller. Jag är jättenöjd och rekommenderar dem till alla! »

Safah Hendi / 81ans Tobak

« För oss är säkerhet extremt viktigt, och inget att leka med! På Andy’s Lekland i Örebro har SafeGuard ett helhetsansvar för säkerhetslösningarna. För mig var det kompetensen och det personliga engagemanget som avgjorde i valet av säkerhetsbolag »

Annelie Johansson / Leos Lekland

« Våra behov av kameraövervakning och det funkar verkligen bra. De är professionella och levererar kvalitet, och när man behöver hjälp så får man det direkt »

Augin Ataseven /  Fastighetsägare

« Vi hade en massa problem med vårt förra säkerhetsbolag “så kallat storbolag”. På mindre än ett år hade vi tretton inbrott. Lösningen de rekommenderat oss räckte inte till och fungerade inte alls. När vi anlitade SafeGuard så har vi kunnat sova gott på kvällarna »

Fatih Cetinkaya / Lilla Rött

logga mercedes
atracco logga
logga ria
logga freshii
logga ica
logga mio

Om oss

SafeGuard är ett mångsidigt företag inom säkerhetsbranschen som ebjuder er en skräddarsydd säkerhetslösning i hög kvalitet. Vi erbjuder våra tjänster och produkter till alla sorters företag både stora och små. Med stort engagemang, personlig service och lång erfarenhet inom branschen kan vi erbjuda  er en trygg säkerhetslösning.

Vanliga frågor

Vad kostar en säkerhetslösning?

> Det är svårt att ge ett direkt svar då alla verksamheter ser olika ut och har olika behov. Oavsett om det är mekanisk säkerhet som jalusier, galler, aluminium- samt glaspartier eller teknisk skydd som larm, kameror och passersystem så är alla våra säkerhetslösningar anpassade efter just ert behov och säkerhetskrav. Kontakta oss på SafeGuard så hjälper er gärna att välja en lösning som passar just er verksamhet.

Vad för säkerhetskrav har min verksamhet?

> Ditt försäkringsbolag har skrivit i ditt försäkringsbrev vilken larmklass och vilken skyddsklass som gäller för din verksamhet. Larmklass är baserat på hut larmet ska byggas och skyddsklass är baserat på hur det mekaniska skyddet ska vara eller hur den ska förbättras. Larmklass enligt larmklass 1,2,3 och skyddsklass enligt 1,2,3,4.

Vad ingår i mitt avtal hos er?

> Som standard ingår det alltid hårdvara, mjukvara, fri service samt materialgaranti under din avtalsperiod. Det ingår även fria väktaruttryckningar vid A-larm samt utryckning från Sveriges starkaste vaktbolag.

Vad händer när larmet går?

> Vid A-larm, så kallad skarpt larm så kommer väktare att skickas ut för ett yttre samt ett inre rondering. Larmcentralen kommer även att kontakta dig och kolla vad som har hänt och se vilka åtgärder som ska vidtas. Skulle det vara så att du inte skulle svara och en incident har inträffat så kommer väktare alltid ut för att eventuellt skyddstäcka eventuella skador och aktivera larmet igen.

Vi ska flytta. Hur gör vi då?

> Kontakta oss på SafeGuard via mail: info@safeguard.se eller via telefonnummer: 08-558 038 11. Vi tar gärna kontakt med den nya ägaren/ hyresgästen som ska ta över er lokal, så ge oss gärna deras kontaktuppgifter.

SafeGuard
Stensätravägen 13A
127 39 Skärholmen

Telefon: 08-558 038 11

Mail: info@safeguard.se

Öppettider: 08:00-17:00