Vill du veta vad en säkerhetsutrustning skulle kosta?

Fyll i vad du önskar här

RÄKNA UT PRIS HÄR!

0$

Tack, vi återkommer snarast med kostnadsförslag!

Vad har ni för typ av företag/verksamhet?






Du måste välja ett alternativ

Nästa

Hur många anställda har ni?





Du måste välja ett alternativ

Nästa

Har ni en säkerhetslösning i dagsläget?



Du måste välja ett alternativ

Nästa

Vad för slags säkerhetslösning?



















Du måste välja ett alternativ

Nästa

Ligger er verksamhet inuti eller utanför ett centrum/en galleria?



Du måste välja ett alternativ

Nästa

Hur stor är eran lokal?




Du måste välja ett alternativ

Nästa

Vad för typ av skydd är ni ute efter?



















Du måste välja ett alternativ

Nästa

Genom att klicka på knappen accepterar du vår integritetspolicy.

Summary

BeskrivningInformation

MOT EN SÄKRARE VERKSAMHET!

Vill du veta vad din bokningstavla skulle kosta?

SafeGuard hjälper er att få koll på bland annat bokade tider i tvättstugan.

Tvättstugebokning ska vara enkelt och tydligt. En gång i tiden var papperskalendrar och blyertspenna det som gällde vid tvättstugebokning. Sedan kom den mekaniska kalendern där dom boende fick en varsin liten nyckel att flytta runt på en stor tavla med datum.

Tack och lov så hör båda dessa två lösningar till det förgångna.
De bokningssystem som SafeGuard erbjuder dig idag, där kan du enkelt boka tid utan penna eller nyckel som måste hållas reda på.

 

Ett bokningssystem ger ökad trygghet samt ordning och reda för alla användare. En väldigt smidig lösning för
tex tvättstugebokning i hushåll med flera medlemmar som vill ha möjlighet att utnyttja tvättstugan oftare.

En informations- och bokningstavla från SafeGuard används för att visa boenderegistret och den information som ni önskar presentera för era medlemmar. Tavlan placeras med fördel i trapphuset där den blir väl synlig för alla användare. Via administratörsapplikationen lägger ni enkelt in vilka utrymmen som kan bokas som bastu, tvättstuga, träningslokal, föreningslokal eller andra gemensamma utrymmen. Här lägger du även in vilken information som ska presenteras samt vilka tidspass som ska gälla för respektive bokningsobjekt. Funktionen tillåter även användarna att kunna boka tid direkt via en valfri dator eller mobil.

Ring oss på 08-558 038 11 eller låt oss kontakta dig för en kostnadsfri rådgivning

79 − = 70

Genom att klicka på knappen accepterar du vår Integritetspolicy

Fördelar med ett bokningssystem
  • Som uthyrare slipper du väldigt mycket onödig administration
  • Till stor del så sköts bokningarna automatiskt
  • Du får nu även bättre koll på vilka som använder systemet och när det används
  • Detta kan ligga som grund för planering av inköp av tvättmaskiner eller kanske ändrade öppettider
  • För dina kunder blir det nu väldigt enkelt att sköta allt via dator eller mobil
                       Tekniskt data
  • En bokningstavla i vit pulverlackerad stålplåt
  • En pekskärm i IPS 15,6”
  • 1920 x 1080 Bildupplösning
  • EM eller Mifare bokningstavla
  • PoE strömförsörjning
  • Du kan göra 240 bokningsobjekt per tavla
  • Med upp till 15 bokningsintervaller per dygn
  • Maskinstyrning
  • Måtten är 325x550x65
  • Inbyggd närvaro-sensor för Energisparfunktion

Om oss

SafeGuard är ett mångsidigt företag inom säkerhetsbranschen som ebjuder er en skräddarsydd säkerhetslösning i hög kvalitet. Vi erbjuder våra tjänster och produkter till alla sorters företag både stora och små. Med stort engagemang, personlig service och lång erfarenhet inom branschen kan vi erbjuda  er en trygg säkerhetslösning.

Vanliga frågor

Vad kostar en säkerhetslösning?

> Det är svårt att ge ett direkt svar då alla verksamheter ser olika ut och har olika behov. Oavsett om det är mekanisk säkerhet som jalusier, galler, aluminium- samt glaspartier eller teknisk skydd som larm, kameror och passersystem så är alla våra säkerhetslösningar anpassade efter just ert behov och säkerhetskrav. Kontakta oss på SafeGuard så hjälper er gärna att välja en lösning som passar just er verksamhet.

Vad för säkerhetskrav har min verksamhet?

> Ditt försäkringsbolag har skrivit i ditt försäkringsbrev vilken larmklass och vilken skyddsklass som gäller för din verksamhet. Larmklass är baserat på hut larmet ska byggas och skyddsklass är baserat på hur det mekaniska skyddet ska vara eller hur den ska förbättras. Larmklass enligt larmklass 1,2,3 och skyddsklass enligt 1,2,3,4.

Vad ingår i mitt avtal hos er?

> Som standard ingår det alltid hårdvara, mjukvara, fri service samt materialgaranti under din avtalsperiod. Det ingår även fria väktaruttryckningar vid A-larm samt utryckning från Sveriges starkaste vaktbolag.

Vad händer när larmet går?

> Vid A-larm, så kallad skarpt larm så kommer väktare att skickas ut för ett yttre samt ett inre rondering. Larmcentralen kommer även att kontakta dig och kolla vad som har hänt och se vilka åtgärder som ska vidtas. Skulle det vara så att du inte skulle svara och en incident har inträffat så kommer väktare alltid ut för att eventuellt skyddstäcka eventuella skador och aktivera larmet igen.

Vi ska flytta. Hur gör vi då?

> Kontakta oss på SafeGuard via mail: info@safeguard.se eller via telefonnummer: 08-558 038 11. Vi tar gärna kontakt med den nya ägaren/ hyresgästen som ska ta över er lokal, så ge oss gärna deras kontaktuppgifter.

SafeGuard
Stensätravägen 13A
127 39 Skärholmen

Telefon: 08-558 038 11

Mail: info@safeguard.se

Öppettider: 08:00-17:00